torsdag 11 juni 2009

Friskförklarad

Yeppp idag har jag varit hos farbror doktorn och fått beskedet att mina njurar fungerar med viss nedsättning ja så sa han men jag behöver inte åka in till njurmedicin på danderyd längre YIPPPPPPIIIIII

Nä nu ska jag hem och bädda ner mig för det va då själva f*n vad denna förkylning håller i sig den har liksom tagit över min kropp på något vis...nyser, hostar och känner mig svullen som en fotboll i hela kroppen, varje led bara skriker av smärta....men som vanligt så tar min älskling hand om mig, han kommer fixa mat och stryka mig i håret och läsa godnatt saga för mig joo det kommer han att göra och det gör han av kärlek så det så (hoppas du läser detta innan jag somnat nu älskling ;D )


Ta hand om er
Kramar
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Söt du är, ja hoppas han hinner läsa nu så att du kan tala om att han visst gjorde som du sa=)
Jag har då ingen som stryker mitt hår för att jag är sjuk, borde han bytas ut då??
=)=)=)
Krya på dig snäckan å hoppas du får din godnattsaga ikväll nu.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam