onsdag 10 juni 2009

Onsdag 10/6-09

Oj oj oj vad mycket sjukdomar som går just nu...
Patric och Emelie åkte till sin pappa i måndags och Putte började med att ligga i feber...själv så är jag förkyld och känner att mina bihåler inte riktigt vill samma som jag men men det går nog över jag ska ju till farbror doktorn i morgon så jag får väl kolla upp det också....Mike har varit förkyld men han mår mycket bättre nu som tur är....

Igår va vi hos mams och paps och målade lite (och vi i det här fallet är Mike) det vart inte riktigt klart men förhoppningsvis så blir det klart i veckan....

Lite shopping hann jag också med mellan penseldragen *ler* men mer shopping blir det på fredag, bara jag står upp då, för vi ska till Thun´s och det ser jag fram emot det var ju hundra år sen jag va där sist (eller ja det va väl kanske 1 år i alla fall).

Nä nu ska jag jobba undan lite och sen ska jag hem och kurera mig
Kramar
Cina

Inga kommentarer: