måndag 1 juni 2009

Måndag 1/6-09

God morgon på er!!!
Oj vilken helg vi har haft...mycket sol och mycket folk och god mat ja vi har helt enkelt haft det bäst ;)

Fredag va en lugn kväll med våra älskade vänner som spontankomöver och vi hade det jättemysigt med mycket skratt och prat....varmt och härligt va det så vi satt ute på baksidan och mös med kall dricka...

Lördag vaknade jag rätt sent, Mike kom in och väckte mig med en godmorgonpuss och vi gick upp och åt frukost, Patric hade hemmamatch så vi gick ner till fotbollsplanen och såg när grabbarna vann med 5-4 JÄTTEGRATTIS killar ni gjorde en kanonmatch....efter det så åkte Mike iväg och hjälpte våra vänner i trädgården och när han kom hem så skulle vi ha våra andra vänner på middag så jag gjorde salladen och dukade och fixade....Kvällen vart lugn med god mat och god dricka i goda vänners lag ;)

Söndag vaknade jag av att min älskade lilla son Patric kom med frukost på sängen åhhh så mysigt han är bara för goooo min lilla älskling tack så mycket för en underbar frukost puss mamma älskar dig!!!!
Mike åkte iväg och fortsatte hjälpa våra vänner i trädgården och när han kom hem så åt vi lite och sen slappade vi ute i våran lilla trädgård...

Denna vecka börjar med jobb och sen är det full fart med träningar, golf och matcher och sen får vi se vad helgen ger för något men det är väl fullbokat som vanligt hihi

Kramar på er
Cina

Inga kommentarer: