torsdag 28 maj 2009

UPPSAGD PGA ARBETSBRIST!!!!!

Ja då har det oundvikliga blivit verklighet, idag kl 9,32 skrev jag under mina uppsägningspapper...den 28/10-09 är min sista arbetsdag...Uppsagd pga arbetsbrist är orsaken, så ni som har ett jobb som ligger och skräpar någonstans kan ju kaste det på mig jag tar gladeligen emot ALLT!!!!!

Det känns skit just nu men å andra sidan vart vi ju varslade den 16 april så man har ju varit medveten om det ett tag, fast på nått sätt så är man inte så förberedd som man tror...man hoppas ju in i det sista att företaget helt plötsligt ska gå med vinst (ja på en månad kan ju MYCKET hända så varför inte) men så va tyvärr inte fallet *suck* ja va säger man...WOW vilken rolig semester det blir i år, hm va mycket jag har att göra, äntligen ska vi köpa hus, åhh va mycket vi ska handla, thailandsresan ska bli mysig eller??? NOOOOOOT Inget av det lär det ju bli....semester=haha ja kommer ha ledigt ändå så nä den ser jag inte fram emot, mycket att göra= ja har ju hur mycket tid som helst sen så det finns inga måsten just nu, köpa hus= jorrusåatt det hoppar vi nog över, handla= för vilka pengar då??? a-kassan???, thailand= haha ja vilket skämt det är bara och avboka hela skiten....jag pessemist??? nääää det skulle jag inte kalla mig inte heller negativ och inte heller bitter men men livet går ju vidare jag är ju inte ensam om att ha blivit uppsagd i sverige så det här ska vi nog ta oss ur på nått sätt!!!!!

Nä ska man gå tillbaka och jobba lite kanske YIIIIIIPPPPIII har ju trots allt 5 månader kvar här så nu ska jag göra det bästa av det hela....

Kramar
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

MEN vad trist, stackars dig=(
Kramkramkram

Fresia sa...

Fy, stackars dig!!
Skickar en tröstande kram

C´s sa...

Sabina: Ja jo det är väl inte så jättekul men men det blir nog bra i slutändan...Kramar

Fresia:
Tack den kramen behövde jag...Kramar tillbaka