tisdag 26 maj 2009

ÄNTLIGEN!!!!


Igår kom mina älsklingar hem åhh så jag har saknat dom....hmm hittade ingen bild på Emelie men det kommer....Patric började veckan hos oss i ett rasande tempo (det brukar han göra hihi) han hade fotbollsträning och när han kom hem va han helt slut ja ja det tar på att ligga på topp...
Min stora älskling klippte gräsmattan och fixade i trädgården...ja jag har en himla tur som träffat världens underbaraste man puss älsklingen och tack för att du gör så fint hemma hela tiden...
Idag ska Patric och Emelie på golfskola yippi...jag och mike står och slår några hinkar under tiden (nej det är inte riktiga hinkar utan det är bollar som ligger i en korg och då kallas det för hink eller jo ja så är det)
Nu är det dags att fara till golfen, ska bara byta om först kan ju se lite konstigt ut att golfa i kjol och pumps hehe fast vem vet det kanske går bättre då ;)
Kram på er
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Golfisar;)

C´s sa...

Sabina:
Hihihi ja och det är jättekul vissa dagar och skittråkigt vissa dagar men det är väl så det ska vara för oss amatöret ;)
Kramar