måndag 25 maj 2009

Måndag 25/5-09

God morgon!!!
Då va vi tillbaka till verkligheten igen ;)
Efter en härlig resa som började i fredags med färd ner till helsingborg och sen vidare till danmark och sen till tyskland för shopping av lite öl och annan alkoholhaltig dryck.... När vi varit i tyskland så fortsatte färden till göteborg med övernattning och middag mmm härligt mysigt va det kan jag säga...söndag va det bara resan hem som va kvar och det gick jättebra även den...vill passa på att säga tack till våra underbara vänner för en jättemysig, härlig, god och rolig helg det här gör vi om hoppas jag....
Nu va ju tanken att vi skulle lägga upp lite kort här från resan men smarta som vi va så glömde vi kameran ja jag vet att det va mindre bra....

Idag kommer mina små älsklingar hem (eller ja små och små det va väl att ta i) och då är vi tillbaka med träningar och matcher och läxläsning...

Nu ska jag i alla fall börja jobba lite så jag kan få åka hem och pussa på mina barn...vill första säga jättegrattis till våran stora kille som fyller 13 år idag hipp hipp hurra hurra hurra hurra till Fredde...

Kramar på er
Cina

Inga kommentarer: