måndag 15 juni 2009

Helgen som gått

God morgon på er!!!!

Ja då har helgen sprungit iväg igen då *suck* va fort det går....själv har jag legat sjuk sen i torsdags men det börjar bli bättre...

I helgen hade vi lite planerat som vi tyvärr va tvugna att boka av och det va tråkigt men va ska man göra när man ligger i feber och inte kan ta sig upp...vi skulle varit på middag hos våra älskade vänner men eftersom mitt huvud dunkade och näsan rann så va det lika bra att boka av men jag hoppas ni fick en jättebra kväll utan oss partynissar hihi

Söndag däremot då jäklar i min lilla låda då fick min älskling för sig att baka bullar jo då ni hörde rätt....han hade aldrig bakat innan och jag var jätteglad att slippa....
Han va sååå duktig men det är han med allt han företar sig....resultatet blev i alla fall så här
Jo dom vart kanongoda...och som ni ser så fixade han även middagen igår när jag låg på soffan och tyckte synd om mig själv....så köttfärsås och spagetthi till varmrätt och till efterrätt varma bullar och kall mjölk kan man avsluta helgen på nått bättre sätt ;) ja det kan man man kan spela

bingolott såklart ;D japp det va jag och mike och lotta hujedamig vilket tempo hon hade men men mike vann så helgen vart ju hur bra som helst....

Idag är det jobb som gäller i regnrusket, hoppas att solen tittar fram snart nu är jag less på det här

Kramar på er

Cina

Inga kommentarer: