fredag 10 juli 2009

Emelie 15 år idag!!!!

Vill först säga GRATTIS MIN ÄLSKADE DOTTER SOM FYLLER 15 ÅR IDAG HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA ÄLSKLINGEN....HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG....
(jag har ingen nytagen bild men den här får duga även om den inte är up to date)

Japp nu är det NEDRÄKNING!!!!! Jag sitter här och räknar och tittat på klockan och vill bara att tiden ska flyyyyyyyga förbi men men som alltid när man ska gå på semester så blir det lite stressigt....listor som ska göras, personal som ska informeras, scheman som ska justeras, mailen ska kollas en sista gång, beställningar ska vara gjorda hmm oj nu ser jag att jag har lite att göra och det är nu bara 3 timmar och 30 min kvar innan jag går på en härlig semesterledighet...

Nu hoppas vi bara att solen ska komma tillbaka och värmen förstås eftersom vi beger oss söder ut i mitten på nästa vecka....men det är klart det blir fint väder eller????

Ikväll ska jag fira min semester med ett glas vin och massa god mat och sen ska jag unna mig en härlig sovmorgon i morgon det ser jag fram emot....
Kramar på er
Cina


Inga kommentarer: