onsdag 8 juli 2009

Snaaaaaart Semester ;D

JÄTTEGRATTIS LILLEBROR SOM BLIR 23 ÅR IDAG HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA!!! (nej inte Tommie han är ju över 30 utan minsta lillebrodern Robin fyller idag)

Åhhh så jag längtar tills det är dags för lite ledighet...nu är det exakt 16 timmar kvar tills det är dags att knappa in semester på min anknytning ;D

Jag har fått undan rätt mycket och det känns bra, allt har flytit på bra även om jag är lite ovan med att pendla mellan två ställen (men är chefen borta så måste jag) men det är samtidigt så jättekul att variera sig...och chefen kommer bli nöjd med det jag har gjort så det känns ännu bättre

Idag ska vi till minsta lillebrodern och fika eftersom han fyller år, efter det blir det nog rätt lungt, jag har en jäkla massa tvätt som jag måste ta reda på så det ska jag göra och sen blir det väl som vanligt att man hamnar framför dumburken och bara glor på nått helt ointressant program ja ja eller så myser man med sin älskling i soffan mmmm pussellepussigosigsnutten...

Igår vart det en snabbträff med våra underbara vänner som vi ska åka till skara sommarland med, efter det så vart det hemåt och lite allsång och massa mys med älsklingen mmm han är bara så himla gooo, känns som jag är nykär hihi

Jag har även lite annat på gång förresten men det kan jag inte berätta om förrän efter sommaren tyvärr men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge säger dom ju

Kramar på er
//Cina

Inga kommentarer: