torsdag 2 april 2009

Torsdag 2/1-09

Ännu en dag närmare helgen åhh så skönt...
Emelie ligger hemma och är sjuk men börjar piggna på sig nu så det blir skolan i morgon för henne...Patric har kommit igång med fotbollen så nu är det fullt ös igen hihi

Var in och läste bästa Sabinas blogg och såg att hon hade MASSA tid över till allt och ingenting...hihi hoppas du kryar på dig gumman...hur som helst så såg jag att hon gjort ännu en utmaning så jag tänkte jag gör den med och här kommer det...

1. Gå in på Google.se (använd bildsök)
2. Sök på datumet du fyller år.
3. Ta den andra bilden du får fram på Google och ladda upp.
4. Den bilden är din framtid!


Ja vad säger man...stjärna som man är redan nu hur ska det här sluta WOHAAAAA

Kramar på er

Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Meh jag vill ju oxå vara en stjärna=) Kul bild, undrar verkligen vad min kattbild ger mig för framtid!!??!
Ha en trevlig och skön dag å jaa det är sååå skönt att må bättre;)
Kraaaaaaaaaaam