fredag 17 april 2009

Fredag 17/4-09

Heeej på er
Nu va det ett tag sen men här kommer en uppdatering om hur påsken och veckan har varit....
JAAAAAAAAA jag fick påskägg hihi och jag vart sååååå överraskad eftersom jag inte hade räknat med att få nått men jo då min älskling hade allt snickrat ihop ett jättefint ägg (nej inte med hammare och spik) som jag fick fullt med godis i och TVÅ BILJETTER TILL HANDBOLLS FINALERNA I GLOBEN YIPPIIIIIII om det nu inte va för min älskade dotter

vill säga för den spelas ju samma dag som hon konfirmerar sig jo visst så är det men men det blir väl fler gånger *suck*

Sen har min älskade mamma fyllt hela 54 år JÄTTEGRATTIS KÄRA MAMMA PÅ DIN FÖDELSEDAG....

Ja vad har mer hänt då??? jo jag lämnade barnen i måndags usch det är alltid lika tråkigt men dom kommer snart igen...sen har det varit jobb och jobb jo just det vi (Mike) har ju tittat på hoj nu igen så vem vet snart kanske vi är med motorcykel och då måste ni alla vara beredda med kaffepannan för då ska det åkas av bara den (ja i rätt hastighet så klart öhhvahetere joråsörrusåatt) den är jättefin den han tittat på äh den är svart och lite röd hm eller om den va röd och lite svart kanske äh här kommer en bild på den som han har provkört i alla fall.....


Lite bilder från påsken med familjen kommer lite senare....och även en rapport om hur helgen har varit eller kommer att bli...

Ta hand om er där ute nu och gör inget som jag inte skulle gjort

Kramar Cina





3 kommentarer:

Fresia sa...

Jädrigt trevligt med en bild på mamma o pappa......

Låter som du haft det bra iaf Cina.
Bra med lite uppdatering, jag undrade hur du mådde.

Ha det fortsatt gott o kramen..

Sabina sa...

Finelly.......UPPDATERING, man kan ju tro att ni har varit sjuka ju=)

Schnyggggggggggg MC, nu blir jag avis å jajovisstsörrösåatte visst kommer ni köra JÄTTE lagligt;)
*nicka*

Håller med Mami, kul med en blid på Mami och papi. Kul oxå med en bild på stortjejen=)

Jasså biljetter till Handbollen, shit vilken jädra osis att ni inte kan gå??
Vilken dag var det, kanske jag inte har något för mig;)
Mouhahahahaaha.

Kraaaaaaaaaaam

C´s sa...

Fresia:
Jaaa mamma och pappa är så fina på den bilden....Älskar dom så jättemycket....Hahaha ja det har varit lite dåligt med uppdateringen men nu har jag nog bättrat mig lite i alla fall
Kramar på dig

Sabina:
Hahaha nä då ingen som varit sjuk mer än vanligt....Jaaaaa visst är den fiiiiiiin JAG VILL HA men men det visar sig om det blir en hoj eller inte.....
Ja visst är dom fina, dom ser ju nykära ut på den bilden (hmm det kanske dom va också)
Hahaha ja visst är det lite oturligt när man får biljetter till nått som man VERKLIGEN vill gå på....ja ja det kommer fler tillfällen TYP NÄSTA ÅR!!!!! GRRRRR

kramar