måndag 20 april 2009

Måndag 20/4-09

Helgen är slut *suck* men snart kommer en ny helg

Vad har vi gjort då?? Jo i lördags åkte vi till västerås för Mike skulle provköra ännu en hoj *suck* men det vart ingen då heller (tror inte det blir någon i år) och på vägen hem ringde jag lillebror för att höra om dom bjöd på fika och det gjorde dom....det vart nybakade kanelbullar MUMMS och när vi satt där och språkade på så kom min kära lillebror med den ideen att vi skulle vara kvar och äta middag....EN BRA IDÈ tyckte vi så vi stannade på köttfärspaj och sallad det va jättegott....TACK FÖR EN GOD MIDDAG FAMILJEN SÖDER....
Efter middagen och lite öl och whisky (för Mikes del, jag körde) va det dags att fara hem men innan åkte vi förbi på Coop för dom stänger ju 22 vilket va perfekt eftersom vi inte hade så mycket frukost hemma till söndagmorgon och som ni vet är det något jag ALDRIG tummar på, så vi åkte in för kompletteringar och jäklar i min lilla låda va folk det va där....det va tydligen fler som skulle handla en sen lördagskväll, kanon är det i alla fall att affärerna har öppet sent för oss (Mike) som slarvat med inhandlingen hihi

Söndag va en lugn dag med besök av min älskade dotter, hon hade varit på läger och vi körde hem henne till hennes pappa....sen vart det ett besök till Herr Lidel eftersom vi inte hade något tvättmedel men det kunde inhandlas där och sen hem för att tvätta lite och bara ta det lungt....fick besök av lillebror med familj eftersom dom hade visning på sitt hus, så det vart en fika och lite snack....
Kvällen avslutade vi med en middag som bestod av hälleflundra och sallad mmmm såååå gott....

Idag är det jobb som gäller och när vi kommer hem ska jag dammsuga för jag såg MÅNGA spår efter Leija igår när jag satt i soffan hihihi

Hörs senare
Kramar Cina

2 kommentarer:

Mike sa...

Jaa...Men jag har liite svårt att bestämma mig i bland älsklingen... Jag vet...
Men è ju sugen å ska ju var en som duger kanske 2år...ler...
D è ju inte som att shoppa en ny väska eller ett par nya byxor så där bara jaaa du vet...
Jaaa jag menar int att jag vill ha nåt sagt för det men jaa du vet vad jag menar...*ler
Puss puss...

Sabina sa...

Hahaha ni är ju för söta=)
Klart killen ska ha en hoj. Det är ju bara sååå coolt.
Låter som en helhelg med bror å familj, träffade bror din i fredags jag, grannen här hade tokparty å jag höll på att bli galen.
Nu vill jag oxå nattvandra;)
Ha det gott.
Kramis