måndag 6 april 2009

Måndag 6/4-09

Då är det måndag igen då...helgerna bara springer iväg när man har kul hihi

I fredags tog vi det vara lungt framför tv med patric och sjöng lite "så ska det låta" och oj va det lät hemma hos oss hahaha men det va en mysig och lugn kväll...
Lördagen började Mike tidigt, han gick ut och jobbade vid 03,30 och körde fram till 9,30 sen kom han hem till en uppdukad frukost och det uppskattade han.... För er som inte vet så har Mike gått tillbaka till Taxiyrket efter ett lite break och en härlig semester.... Så nu kör han för fullt igen men han trivs rätt bra med det....
Dagen fortsatte med att vi åkte till uppsala och kollade på bil....på vägen hem hämtade vi upp Emelie som hade sovit hos en kompis och sen hem och byta om för vi skulle iväg och grilla med våra kompisar....det vart en bra kväll med god mat och härligt sällskap och förstås lite spelande och det va extra kul för VI VANN!!!! hahaha

Söndag sov vi en stund och sen vi 9 va det dags för en god frukost och sen degade vi nästan hela dagen....jag vek lite tvätt och Mike fixade maten ja det vart lite småfix som man måste hinna med som förälder....

Veckan som kommer är det träningar och läxor och sen närmar sig ju påsken med stormsteg hoppas påskharen kommer i år jag som har varit såååååå snäll hihihi

Hörs när jag har mer att berätta
Kramar Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Jag hoppas oxå att påskharen kommer till mig, jag har hintat till den här hemma hööööögt å ljudligt, det vore ju faaan om "han" missar det i år igen=)
Kramkram