fredag 3 april 2009

Snyggingen JAG ;)

Nu har jag varit inne och läst bästa Sabinas blogg igen och hittat massa kul hihi så gör den här ni med det är ruggit likt när man sen går och tittat sig i spegeln....

Jag heter Elisabeth Komorowski och bor i Thailand/patong. Jag är 53 år och jobbar som verkstadschef. Jag älskar brunabönor. Har 4 barn. Min hårfärg är vit med inslag av rosa, blått och grönt på sina ställen, ögonen är svarta. Min idol är Bon Jovi med It´s my life.

Gör så här:
Förnamn= Mellannamn
Efternamn= Bästa vännens namn
Hemort= Senaste semesterresan
Ålder= Mamma ålder
Jobb= Pappas jobb
Favoritmat= Det du avskyr!
Antal barn= Antal piercingar (hål i örat räknas)
Hårfärg= Färgen på din tröja
Ögonfärg= Färgen på dina byxor
Idol= Den du senast lyssnade på

Nu du Jenny är det bara och sätta igång heheh

Kramar
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Mouhahahahahaha Du en såååå schnygg=) Precis som moi.