torsdag 23 april 2009

Blommor????

Ja vart tog mina blommor vägen??? hmm ja har precis för mig att mamma sa nått om att dom skulle finnas där eller va det så att hon sa att JAG skulle se till att dom hamnade där??? måste nog ta ett snack med morsan hahaha
Ja ja det ska ju bli fint väder till helgen så då är det väl bara och fixa dom där rosa eller gula eller röda blommorna och det kommer bli jättefint det är jag säker på....

Imorgon fredag är jag LEDIG!!!!!!!!!! jo det är sant, vi ska nämligen på kryssning ikväll med våra underbara vänner så nu väntar shopping, god mat, god dryck och ett dopp i poolen kanske mmm HÄRLIGT!!!!

Den här veckan har det varit apmycket på jobbet men jag gillar ju när det är så...annars har det varit en bra vecka med lite blandat väder och lagom trött på kvällen *ler*

Nu ska jag fixa massa innan det är dags att åka iväg ut i skärgården
Kramar på er
Cina

Inga kommentarer: