tisdag 7 april 2009

Tisdag 7/4-09

Tisdag hm ja det är inte så många dagar kvar av den här veckan....och det är skönt, har haft svårt att sova dom sista nätterna pga hostan...det är nått med stämbanden men jag vet inte riktigt vad det är, ska gå och kolla det tror jag.....

Ikväll är det möte efter jobbet så det blir en lång dag känns det som men å andra sidan har jag ju inget planerat i alla fall hihi

Påsken närmar sig med stormsteg och det kommer bli god mat i helgen med familjen...och PÅSKHAREN KOMMER ATT KOMMA FÖR JAG HAR VARIT JÄÄÄÄÄTTTESNÄLL!!!!!!

Nu ska jag fixa och trixa lite
Kramar Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

HAhaha så har jag oxå sagt här hemma. Påskharen KAN ju inte missa mig i år igen, jag som har varit sååååå snäll..
Trevlig påsk.
kramkram

C´s sa...

Sabina:
Haha näää iår kan inte haren missa mig...Ha nu en jättebra påsk
Kramar