fredag 3 april 2009

Fredag 3/4-09

ÄNTLIGEN ÄR FREDAGEN HÄR OCH DET ÄR SOOOOOOOOOOOOOL....
Härligt värre med andra ord.... Jag och Emmsan är nu friska och på benen igen (ja jag har ju varit det i några dagar nu, är ju ingen vekling precis hahaha) så nu ser vi fram emot en helg med sol och slapp och mys och lite städning....

Emmsan ska sova hos en kompis ikväll så henne hämtar vi i morgon fm, Patric åkte till sin pappa igår för han skulle ha praodag på hans jobb....hoppas han fick göra nått kul, så han kommer hem ikväll och då blir det mys om han nu inte ska till fritidsgården....

Jo jag har tänkt på en sak det när det gäller det här med barn, vi har ju barnen i två veckors perioder och dom två veckorna när dom inte är hos oss då saknar man dom som bara den men dom två veckorna man har dom då saknar man dom minst lika mycket för DOM ÄR JU ALDRIG HEMMA!!!!! Hahaha ja så är det faktiskt, är dom inte hos kompisar så är dom på fritidsgården eller på träningar men det är ju så när dom växer upp dom ska ju naturligtvis skaffa sig ett eget liv (även om jag kan tycka att det är lite onödigt) jag vill ju gosa och pussa och krama dom mest hela tiden men det är ju inte så poppis hos Emelie....man förstör ju sminket eller håret eller så är man bara pinsam hmm ja hur man än vrider och vänder på allt så älskar jag dom över allt annat....

Så hur ser helgen ut då??? ja jag vet inte, vi har INGENTING planerat men det har ni hört förr hihihi det vi ska göra är att sitta mot husväggen och sola i alla fall det kan jag lova....

Återkommer med mer info senare
Kramar
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Att inte ha någonting att göra låter ju underbart. Ta det som det kommer bara...
Mmm det där med barn ja....