söndag 1 mars 2009

Söndag 1/3-09

God morgon eller ja det känns som det är morgon även om kl just nu är 18,23 hmm hur kommer det sig då???Jo det ska jag snart berätta...

Helgen började lungt med besök av lillebror med familj i fredags...vi käkade pizza och hade en skön kväll med lets dance på tv...dom rörde sig hemåt vid 22 tiden och då va det ju dags för att gå och sussa....men NEJ DÅ inte alls då kommer Cina på att vi ska sjunga singstar YIPPPPPPI och det gjorde vi fram till 02 hehe....
Lördag morgon vaknade vi till ett rätt härligt väder, jag gick ner och fixade värsta frullen med the, juice, bröd, ägg, ost, skinka, fil ja hela paketet och vi satt verkligen länge vid frukostbordet....efter det så tog vi det lungt och laddade för kvällen.....kl 19 va det dags att infinna sig hos våra kära vänner Tony och Marie för en öl/vin/spel kväll och det va hur kul som helst måste jag säga....vi drack och pratade och spelade äh ja nu undrar ni hur det gick med spelandet och ja vi lämnar det just nu i alla fall....när kl hade hunnit bli lite efter 04,00 så kände jag att det va dags att fara hemåt och försöka få i säng min kära sambo hihi
Marie är väldigt koncentrerad undra egentligen vad hon vill säga....

Och nu försöker Tony förklara ja just det va va det nu då han svammlade om hihi
Jaha och nu har Cina druckit liiiiiite för mycket vin eller är det bara posen som inte hamnade rätt *ler*
Men kul hade vi....det kan jag lova
Och nu har vi förflyttat oss in i köket där vi ska börja spela lite spel.....men just nu är Tony liiiite upptagen med att försöka få igång musiken....
Hehehe ja det vart tydligen rätt mycket av det goda även för vår vän Tony hihi
Ja så här kul hade vi mest hela kvällen....
Jo så här mycket va kl när jag väl fick honom att sova....så just nu känner jag mig lite seg måste jag säga...

Vaknade vid 11,30 idag söndag och hade sån nackspärr och så fruktansvärt ont i ryggen men men det får bli lite massage senare....

Jag återkommer med lite bilder från kvällen med Tony och Marie när jag fått ordning på dom...Tack ska ni ha för en rolig kväll det gör vi om snart igen...

Kramar Cina

Inga kommentarer: