onsdag 18 mars 2009

ONSDAG Onsdag onsdag 18/3-09

Japp då har vi kommit till halva veckan då...
Åhhh så skönt att äntligen få se lite sol....stod ute mot husväggen vid lunch och det värmed så skönt....nu ser jag fram emot att få gå en långpromenad med min älskling...

Ja ja det får vänta, antagligen ger vi oss inte ut på promenix förrän det har blivit mörkt....

Idag ska jag hem och mecka lite, dammsugaren är det glapp i så kontakten ska jag byta och jo det klarar jag alldeles själv...sen är det damsugning som gäller och sen ska jag fixa lite med tvätten (vika, stryka) och sen MÅSTE jag ta tag i linneskåpet det ser för täääääskigt ut men men det tar jag nog till helgen....

Jo jag måste bara berätta att på fredag ska jag ut och NATTVANDRA så alla märstabor håll era barn hemma för här kommer monster CINA HOHOHOHO ja ialla fall så ser jag fram emot det....som dom flesta vet så är ju min kära lillebror Tommie ordförande i nattvandrarna i sigtuna NIS gå in på deras hemsida och läs mer vet ja.... http://www.nis-sigtuna.se/

Nu ska jag fixa och trixa med lite annat smått och gott hmm appropå det så ska jag nog hem och baka nått gott ja jo så får det nog bli...
Kramar
Cina

Inga kommentarer: