fredag 13 mars 2009

Fredag 13/3-09

Fredag den 13 whoooo passa er nu så ni inte råkar ut för något *ler*

Så då har vi ändå fredag och det är jätteskönt...men även lite tråkigt för på måndag åker barnen till sin pappa *suck* då blir det två låååååååååånga veckor utan spring i trappen, syskonkärlek, läxläsning, träningar, matcher och mys med dom men dom kommer ju snart igen...

Igår bjöd vi lillebror med familj på middag....min kära lillebror har ju legat däckad i nästan två veckor så vi tyckte dom behövde en välbehövlig middag och lite sällskap (egentligen va det nog vi som ville ha lite sällskap hihi)

Det vart chilli con carne med tillbehör....det va jättegott men det är det ju alltid när sambon lagar mat...

Jo just det tillbehören bestod bland annat av en flaska vin som jag och svägerskan festade till det hela med och det va jääääätte gott *ler*

Fasters lilla älskling satt på bordet och mådde vääääldigt bra....puss gumman

Ja det va våran torsdag....i helgen blir det full fart (är ni förvånade) i kväll ska patric på disco på fritidsgården och i morgon har Emelie match och på kvällen ska vi till våra bästa vänner på middag mmmm det ser jag fram emot och på söndag ska vi städa och fixa inför måndag när barnen åker....måste se till så allt är tvättat och klart men det är nog inga bekymmer den där jäkla tvättmaskin snurrar ju varje dag *suck* men men det är ju bättre att barnen är hela och rena än att dom inte har några kläder alls....

Nä nu ska jag fixa lite här så återkommer jag på söndag kväll med en helg rapport...
Kramar på er så länge
Cina



1 kommentar:

Sabina sa...

Men sådan sötis fasters lilla tjej var=)
Låter trevlig så här fredag den 13.
Själv har jag druckit två breezer och ett glas vin, full som ett ägg är jag=) Mouhahahhaa, nä då, bara lite hm, påverkad kanske.
Kramkram