torsdag 19 mars 2009

ToRsDaG 19/3-09

God morgon på er

Då har solen kommit eller som Patric sa "mamma nu är våren här"....

Dagen började med uppstigning kl 6,30 och sen väntade duschen och sen va det bara att kasta på sig paltorna för jag skulle ju åka BUSS idag ja ni läste rätt....jag, CINA, som har körkort sen 1992 (oj det är ju evigheter sen) och en jättefin volvo v70 med 220 hk men näää inte fick jag åka lilla bettan inte och hur kommer det sig då, jo min älskade sambo sålde sin bil igår och då drabbas helt plötsligt JAG!!! av det hmm lite orättvist är det....men jag ska absolut inte klaga bussen går ju utanför dörren i princip och tar ca 10 min till jobbet och när jag satt på bussen så kände jag att det va rätt skönt att lyssna på mp3 och kolla igenom en tidning...så nu har jag bestämt att det är lika bra att Mike har MIN bil och att jag åker BUSSEN hihi (lite dubbelmoral hör jag allt här)....varför ska vi ha två bilar???

Ja ja min älskling kommer ju och hämtar mig från jobbet idag så jag slipper åka bussen hem...hm snart närmar sig ju varmare väder man kanske ska ta och damma av cykeln och börja trampa till jobbet WOHAAA WOHAAA visst är jag rolig ibland.....

Vi hörs senare
Kramar
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

Vad duktiga ni har varit på att uppdatera denna vecka=) trevligt.
Japp solen, våren är här å det är loveli=)
Synd bara att man mår pyton, annars skulle man njuta av finvädret idag.
Ha en trevlig helg. Å jag antar att ni är safe denna helg ang frullen;) HEhehee.
Snorigakramar.

Anonym sa...

hihi, i blogginlägget verkar det som det var rätt så trevlig med att åka buss ändå... men så "pratar" man med dig, och då var det visst inte så skoj ;)
Hoppas det ordnar dig bra med DIN bil osv.

kram kram

Fresia sa...

Cykla? Låter ju som jättenyttigt..
Undrar om du kan "smitta" lite? Skulle behöva ha lite nyttigsmitta så att jag kommer igång...
Men det kanske kommer, med solen. en kan hoppas...
kramen