fredag 13 mars 2009

13/3-09

HAHAHA ja va in och läste min vän sabinas blogg och såg att hon fått p-böter för första gången....ja du vännen här har du en som vill att kommunen ska gå runt *ler*

Kom ut till bilen efter en helg och va satt då på vindrutan??? jo inte en utan TVÅ fina brev...ja ja det är ju bara och bita i det sura äpplet och betala *suck*

Men av någon konstig anledning så lärde jag mig inget av det utan några dagar senare efter att jag inte använt bilen så hade jag fått två fina brev till....ja kan man tänka sig va sigtuna kommun gillar mig.....


Så ja 4 fina brev fick jag och hela 2800 kr att betala...men har man inget annat att lägga pengarna på så kan man ju alltid parkera fel, FLER ÄN EN GÅNG....ja sambon va väl inte så glad hmm det kan jag förstå :(
Men nu vet ni att alla fina blommor som kommer finnas runt om i kommunen i sommar har jag betalat... japp så är det....och för att inte tala om snöröjningen den har jag en fot med i också....

Nä nu är det bara och läsa ALLA skyltar så jag vet vart jag kan stå UTAN att betala
Ha en kanon dag
Kramar
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

*Asg* Shiiiit å jag som mår sååå dåligt för mina 700=)
Förlåt att ha skrattar men det här inlägget har du skrivit sååå jävla kul=)
Tur vi har dig i den här kommunen=)
Trevlig helg. Kraaaaaam