onsdag 25 februari 2009

Onsdag 25/2-09

Onsdag har vi kommit till och det är lillördag redan hihi
Idag kommer en vän från long time ago på besök och det ser jag fram emot....vi ska catch up time och äta lite sallad och bara ha en härlig pratstund...återkommer om det senare...

Igår så fick Mike utföra sin födelsedagspresent han fick av mig, Emelie och Patric....han va iväg till Bosön och dök....wow va kul det va att se och han tyckte verkligen att det va roligt så nu får vi se hur mycket mer han kommer dyka framöver...

Dykinstruktören heter Roger och är en av våra bästa vänner....

Hm han ser lite misstänksam ut men det är den där du ska ha på dig älsklingen....

Ja du fick på dig allt nu är det bara och få allt att fungera också hihi

Så ja nu har vi kommit en bit på vägen.....





Ja och naturbegåvning som han är så funkade allt perfekt....och han dök en hel timme med Roger och Kaj....det blir med säkerhet mer badande framöver om jag känner Mike rätt hihi

Nä nu ska jag hem och fixa sallad och bröd och lite gott till kaffet...

Kramar på er

Cina

4 kommentarer:

Sabina sa...

Men shit vilken bra present, det låter ju hur ball som helst om man får dyka i en pool i varje fall. Är ju lite rädd för hajar så det är bara där jag skulle våga=) Knäppt ja jag veeeeet.
Hoppas ni får en bra kväll då med massa catch up=)=)=)
Kramis

C´s sa...

Haha ja men han hade verkligen jättekul....så inte nog med att man fick börja golfa för att han gillade det nu får jag väl snällt börja dyka också hihi
Kramar

Anonym sa...

Mhmhm ska ni ut o resa tro???
Jag har lagt till dig på min blogg oxå nu om OK?
Kram kram

Sabina sa...

Utmanad!!