fredag 13 februari 2009

Utmanad *ler*

Halloj
Ja då har min underbara Sabina fått för sig att utmana mig hehe det här är väl ingen match eller?????

8 ovanor ska jag skriva, hm det kan bli svårt men vi gör ett försök..

1. När vi ätit och lagt in allt i diskmaskin har jag en viss förmåga att ALLTID öppna kylskåpet men det är inte för att ställa in mjölken utan för att se om det finns något som inte fanns där förr ;)

2. Jag lägger saker på bra ställen och dom braiga ställena hittar jag inte sen, har gjort så med både passen och nycklar och plånbok.

3. Torkar ALLTID av diskbänken efter sambon, spelar ingen roll hur fint han gjort, jag går som en skugga och torkar om den i alla fall.

4. Måste tyvärr säga samma som Sabina, jag rapar lite väl mycket (patric är den enda i sin klass som har en mamma som kan rapa alfabetet) äh oj det lät som jag va stolt över det men det är jag inte ;)

5. Rökningen är väl den största ovanan och naturligtvis den mest onödiga jag har.

6. En JÄTTTTTTE DÅLIG förlorare vilket mina barn tyvärr kan råka ut för ibland.

7. Lägger kläder på golvet istället för att hänga upp dom (ja mina egna alltså)

8. Sitter hellre och kisar än tar på mig mina glasögon (jag har ju linser men när jag inte har dom ska jag ju ha dom där med bågar men NEJ NEJ NEJ)

Det här gick lite föööööör lätt tycker jag hihi

Kramar
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Hahaha jag är oxå en JÄTTE dålig förlorare=)
Vad kul det var att läsa, Tack!!
Kram å trevlig helg, just det, det där med rökningen, det får du sluta med=)