fredag 20 februari 2009

Fredag 20/2-09

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA idag fyller Mike hela 39 år....Jättegrattis älsklingen...
Så ikväll blir det lite god mat tillsammans med familj och vänner det ser jag fram emot....


Morgonen började jättebra, vi fick ju hem Leija igår eftermiddag för min kära lillebror skulle på tallinkryssning och det va tydligen vissa problem att få ihop barn och hund för svägerskan så vi tog våran lilla pärla till oss och i morse vaknade vi av att hon satt vid sängkanten och gnällde lite men absolut inget jobbigt gnäll....så jag pussade min stora älskling och grattade honom och sen hoppade jag in i duschen....Leija tyckte nog att det tog lite väl lång tid men men sen på med kläder och ut och gå morgonpromenaden i en härligt kall och solig morgon det va helt underbart måste jag säga....Vi gick ner till tåget och mötte upp Patric och Emelie som fick busa lite med henne sen gick vi hem och patric fick gratta Mike....ut och skrapa bilen och sen körde jag upp min minsta älskling till skolan... WOW vad man hinner med när man har hund hihi men oj så kul det är att få ha henne ibland.....

Så nu sitter jag här och väntar på att få fixa till presenten innan jag ska hem och fira födelsedagsbarnet....

Vi hörs snart igen
Kramar
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Jätte grattis på födelsedagen!!
Mysigt med hund, skönt att man kan lämna tillbaka sen=)
Ha en bra helg//s