onsdag 11 februari 2009

Onsdag 11/2-09

Fy vilken morgon :(
Vaknade vid 6 med värsta migrän så det va bara och ligga kvar en stund, men inte gick det över för det....upp och väcka barnen och se till så dom kom iväg och sen gick min älskling ner och blandade en kuckelimuckmedicin och sen sms:a till chefen att jag blir sen...somnade om en stund och sen vid 9 vaknade jag och kände att det va ok i alla fall....hoppade in i duschen och sen iväg till jobbet med förhoppning om att den j**la huvudvärken skulle släppa men inte då....det får nog bli en spruta i alla fall SUCK...

Så vad händer idag då??? (det är standardfrågan min älskling ställer till mig varje morgon hihi) jo idag är det träning för Emmie på innebandyn och Putte har handbolls träning så kvällen är väl räddad hihi

Nu ska jag nog försöka göra någon nytta så inte linjalen kommer fram och slår mig på fingrarna hihi

Kramar tills nästa gång
//Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Heeej DU Cina är utmanad på min blogg=) Lycka till.