onsdag 18 februari 2009

Onsdag 18/2-09

Då har vi kommit till halva veckan så idag är det lill lördag hihi vilket ska firas eftersom våran kära vän fyller HELA 38 år idag hipp hipp hurra och grattis förstås men nu ses vi ju ikväll ;)

Hur har det gått så här långt då?? jo det har rullat på jättebra...Mike har jobbat en dag så här långt och förhoppningsvis hittar han nått att göra nu annars måste jag nog börja jobba extra *suck* men men så är det nog för många i sverige just nu när varslen öser ner som värsta sommarregnet...appropå sommar så vet ni väl att det bara är 39 dagar kvar tills vi byter till sommartid hihi det ser jag fram emot.....

På fredag fyller Mike 39 år och då blir det kalas för familj och vänner med lite pasta sallad och god dricka till det....(ni vet väl att det är kl 18 som gäller) sen fyller min svägerska 35 på lördag och då är det kalas även där hmm det blir en riktig ätarhelg känns det som hihi men det är ju inte varje dag som tur är.....på lördag kväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra men det visar sig....

Nu har jag fått lite att göra så vi hörs om en liten stund
Kramar Cina

Inga kommentarer: