fredag 26 november 2010

Vinterland

Ja det är verkligen jättefint ute just nu....
Ikväll ska det börjas med lite småplock för att sen fortsätta i morgon hela dagen nästan, ja jag ska ju träffa min kära vän på förmiddagen men sen jäklar i min lilla låda ska det fixas och trixas med kablar och utebelysning och ljusstakar och dörrkransar *ler* jag bara älskar den här tiden på året....

Ikväll ska min kära sambo fixa en god köttbit med lite klyftpotatis och en härligt stark pepparsås (om jag får välja) och sen blir det nog ett glas vin och lite tända ljus och bra musik...det här blir en BRA kväll ;o)

Ska visa lite bilder på hur hemmet blev sen, och hur utebelysningen blev.... M har nämligen fått för sig att flytta på tåget från altantaket till ja vart vet jag inte men det blir en överraskning och våran fina ljugarbänk ska han också flytta på hmm undra hur det här blir egentligen hahaha

Nu ska jag jobba undan och gå hem tidigt idag....har varit några sena kvällar nu
Ha en underbar fredag mina vänner
Kör försiktigt i trafiken och ta hand om varandra

Kramar
Cina

Inga kommentarer: