torsdag 18 november 2010

Stress och stress

Får börja med att be om ursäkt att jag inte rapporterade i tid *ler* men tack för att ni påminner mig....
Igår var det ju domedagen som det är en dag i veckan....kände mig på bra humör när jag klev upp på vågen...den stannade dock på 76,3 kg dvs INTE ETT JÄVLA GRAM på en vecka *suck* ja ja det är ju som det är....har fortfarande svårt att läsa av min egen kropp tydligen....men det är ju inte någon ökning så det är väl bra....

Veckan har bara sprungit iväg och jag har inte fått något gjort känns det som även om jag var duktig och tog reda på tvätten igår....

Idag är det torsdag dvs snart helg *ler* ÄNTLIGEN!!!!

Nu ska jag ta tag i lite mindre roliga saker här men vi hörs snart igen
Kramar
Cina

4 kommentarer:

Sabina sa...

Så kan det vara ibland, man kan ju inte gå ner varje vecka;)
Du e iaf sååå duktig.

Kramkram

C´s sa...

Hahaha nä det är sant....man vill nog lite för mycket ibland....
Tack va go du är *ler*

Kramkram

Barbara sa...

Det är bra att det går långsamt, då hinner kroppen och huden med! Så håll ut och fortsätt vara så positiv! Heja heja!!

C´s sa...

Babba: Jo det är bra men jag blir så frustrerad när det inte händer nått med siffrorna....Kram