fredag 12 november 2010

Freeeeedagsmyyyyys

Ja ikväll är det fredagsmys med familjen som gäller....det har varit en tuff vecka IGEN men men så är det....mörkt är det när man åker dock har jag åkt hem när det fortfarande varit ljust denna vecka vilket varit jätteskönt....

Veckan har bestått i skolbesök till stor del, har haft utvecklingssamtal för båda barnen och det gick jättebra....

Helgen blir väl kaotisk som vanligt men ni känner ju oss vid det här laget ;o) i morgon lördag är det juniorlandskamp i nya Rosershallen som E ska vara med på...Kul...på söndag är det borta match för P först på morgonen och sen ska vi iväg och fira fasters lilla älskling som blir hela 4 år nämligen Oliver och sen ska E till SKUTSKÄR och spela sen kvällsmatch hmm inte något mamma gillar men som tur är så åker dom buss, dock måste jag vara vaken så jag kan hämta henne vid hallen när dom kommer hem någon gång mella 22-23 åhhh jag som är såååå kvällstrött ja ja det går nog....

Nä nu ska jag fortsätta jobba lite innan det är dags att röra sig hemåt *ler*
Kram på er
Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Älskkkkkkkkar fredagar;)

Skönt att det gick bra med samtalen för kidsen.

Ha en bra helg.

Kraaaaaaaaaaaam