torsdag 25 november 2010

Snart helg!!!

Ja då var det redan torsdag, fasiken så fort dagarna går....om en månad är julen över *suck* jag som älskar den här högtiden men det kommer fler och vi har ju inte firat årets jul ännu med allt va det innebär....

Igår skulle jag ha vägt mig men just nu lägger jag det på is ett tag, varför jag gör det kan jag berätta lite senare men just nu funkar INGENTING så vi låter det vara.....

I morgon fredag blir det lungt och skönt med mys hemma och på lördag ska jag träffa min äldsta vän för en fika på förmiddagen och sen till mamsen och papsen för att lämna bilen *suck* som är lite småkvaddad....på lördagkväll är det middag och lite fix inför söndag då det äntligen är 1:a advent....adventsljusstakar ska fram och det ska pyntas i hela huset både in och utvändigt....så det blir till att shoppa lite också.....

Idag har jag haft mina morgonmöten och det har gått förvånansvärt bra...
Nu är det lunch med tjejerna och sen har jag bara ett möte (sent på eftermiddagen) kvar innan det är dags att halka sig hemåt....

Vi hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: