tisdag 23 november 2010

Mörkt!!

Just nu är det mörkt på alla sätt och vis känns det som....
Det har sista tiden varit mycket och då menar jag extremt mycket på jobbet så just nu känner jag mig lite sliten...vädret är ju som det är när den här årstiden har kommit så den tänker jag inte säga så mycket om....Helgen gick i ett lungt tempo med familjen....det behövde vi!!!

Dock kan jag ju berätta, vilket dom flesta redan vet, att jag i fredags morse hade lite bråttom till jobbet så när jag skulle svänga ut från våran parkering så råkar jag "toucha" en stolpe....ja eller ja hur man nu ska säga...det var ju bara och ringa papsen (som alltid finns där när hans dotter av någon konstig anledning gjort något med bilen) som fick titta på skadan, själv tyckte jag inte att det var så farligt... Pappas kommentar: Jaha det här blir byte av både fram och bakdörr, risken är att dom löser in bilen!!!
Ähh allvarligt det var ju bara lite skrapmärken men nä så var det ju inte...så nu är det bara och lämna in bilen till pappa och åka tåg till jobbet för någon lånebil är det inte tal om varken från pappas eller min sida (ja mest pappa).....

Hur som helst så sitter jag på jobbet sen 6,25 i morse och lär sitta här till 18 ikväll *suck* men jag har ju att göra....

Vi hörs lite senare
Kramar
Cina

Inga kommentarer: