måndag 8 november 2010

-11 Grader!!!

I morse när jag åkt till jobbet var det -11 grader BURR säger jag bara....

Idag kommer mina älsklingar hem, ÄNTLIGEN!!!

Helgen som gick var lugn och härlig....i fredags jobbade Mike lite sent så jag fixade lite käk eftersom jag va ledig i fredags.....så när han kom hem vart det laxbakelse till förrätt och till varmrätt potatisgratäng och oxfilé....till det serverades lite vin....sen tända jag ljus i hela huset och vi satt vid köksbordet och bara mös den kvällen....
Lördagen började med god frukost och sen bar det av till auktion i Bålsta där det vart ett riktigt fynd nämligen en ny bordslampa....den var verkligen jättehäftig ni ska få se den sen....
På kvällen var det dags för den årliga allahelgonamiddagen med familjen och i år var det våran tur att ha den så det vart lasagn och sen lite gott tilltugg på kvällen.....
Igår var det bara mys i soffan och rester till middag.....

Nu ska jag jobba vidare men vi hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: