onsdag 1 december 2010

1/12-10

När vi hoppade in i bilarna i morse så visade dom att det var -18 grader kallt, BURR BURR men å andra sidan är det ju vinter nu så vi ska väl inte klaga allt för mycket....

Idag är det också onsdag och jag ställde mig på vågen även fast jag bestämt att jag ska ta en brejk från den men jag kände att jag var nyfiken.... Den visade 75,5 kg det innebär att jag fortfarande går nedåt och det känns bra...Allt med min GBP började ju för ett år sedan exakt, det var december 2009 som jag vägde in mig på danderyds sjukhus och då stod vågen på 111,1 kg och idag ett år senare står den på 75,5 kg det innebär att jag på ett år har gått ner 35,6 kg...om jag är nöjd och mår bra??? svaret är såklart JAAAAAAAAA jag mår så otroligt bra!!! Vill passa på att tacka alla mina nära och kära som stöttat mig igenom allt som har varit svårt, tungt och jobbigt för allt har inte varit en dans på rosor. Ett speciellt tack till min älskling som funnits där även fast vi haft delade meningar om det jag gått igenom.

Idag kommer min kära vän in till mig på jobbet för fika och det ska bli sååå trevligt, har en rätt lugn dag, bara ett personalmöte som vi ska ha ikväll inbokat och det känns bra.

Ikväll börjar julkalendern och även om vi inte har några barn hemma så tänker jag nog titta på vad det är för något. Sen måste vi få upp all utebelysning vi har inte riktigt hunnit med det ännu men det beror ju på hur kallt det är också!!!

Se nu till att ni klär på er ordentligt och ni som ska ut i trafiken vill jag bara säga kör försiktigt!!!
Kram på er
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men sååå kul, grattis, typ 75 kg, kanon ju.

Jag vill oxå se julkalendern, men det vill ju mina killar oxå så jag kan fortfarande skylla på det;) hehehe.

Vi får se om vi hinner med det bara mellan alla saker som ska göras, träningar å klippningar å läxläsningar;)

Kramkram å kör försiktigt

C´s sa...

Tack vännen...det känns bra även om jag kan tycka att det blir lite tungt ibland....

Haha ja du kan ju skylla på dom, jag får skylla på Mike ;o)

Kör försiktigt du med
Kram kram