fredag 17 december 2010

Shopping eller inte???

Fredag, äntligen säger jag bara....
Idag kommer minstingarna hem och är hos oss till på söndag, det ska bli skönt att ha dom hos oss några dagar nu....vi ska i helgen försöka baka lite pepparkakor som dom kommer få dekorera och sen ska vi försöka hinna mysa och rensa i leksakslådor och garderober....har vi tur kanske lillebror med familj kommer förbi och säger hej också.....

Det blir ingen shopping i helgen men nästa vecka bara MÅSTE jag ut och fixa det sista julklapparna det är ju allt kvar till Mike och sen till Emelie och Patric som tur är så är vi klara till minstingarna sen har vi iofs fasters älsklingar kvar hmm det är nog mer kvar än jag trodde... Jag kidnappar nog mamsen eller svägerskan eller bästaste Nattis nästa vecka någon dag och shoppar loss....

Nu är det snart dags för mitt första och faktiskt enda (kors i taket) möte idag, lite genomgång så det blir nog inte så länge....

Igår var vi och åt julbord med jobbet, mmmm sååå gott jag verkligen längtar till julen och den här julen blir ju lite annorlunda eftersom vi kommer åka till mamma och pappa redan dagen innan och sova kvar....

Vi hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: