torsdag 9 december 2010

Det här ska göras....

Torsdag idag ÄNTLIGEN säger jag bara!!!

Hemma ligger en son som har feber och varit sjuk sen i måndags....men nu börjar det bli bättre och förhoppningsvis kan han gå i morgon....

Idag händer inte så mycket, jag ska leta fram tomtekläderna eftersom Patric ska vara tomte på lucia...och sen blir det nog en lugn och skön kväll...vid nio ska jag hämta Emelie från skolbalen dock...

I morgon fredag blir det pynta huset med det som är kvar, fixa julgruppen, hänga upp apelsinerna och sen blir det mys...på lördag är det granen som ska upp och då ska det väl kompleteras med en hel massa....

Har jag sagt att vi börjat köpa juklappar ojoj va tidiga vi var i år...vi är till och med klara till småttingarna och till fasters älsklingar så jag kan inte påstå att vi känner oss stressade i alla fall *ler* Japp det allt handlar om planering!!!

På söndag är det Emelies sista match innan juluppehållet och det är hemma match så vi kommer gå och titta hela familjen och hejja som bara den....här kommer några bilder på Emmsan i målet (ja hon går mammas fotspår)


Nu ska här jobbas lite, vi hörs sen
Kramar
Cina

Inga kommentarer: