tisdag 14 december 2010

Massa kvar!!!

God morgon på er!!!
Ja det kändes som jag hade läget under kontroll men oj vad jag ligger efter *suck* det är lite typiskt mig men ändå hahaha

Jag eller vi ska jag säga har i alla fall fått upp granen, och igår var vi och tittade på när Patric och hans klass lussade, på kvällen var vi till kyrkan där dom har sitt årliga luciatåg och det var som alltid jättefint och dom är ju sååå duktiga....min lilla pojke var tomte *ler* ni ska få se lite bilder sen...

Till helgen kommer Filippa och Max och då är det pyssel som gäller hela lördagen, det ska bakas pepparkakshus, det ska göras smällkarameller, egna julkulor, slå in julklappar och förhoppningsvis ska vi hinna mysa lite med alla barn också....

Idag är det julmingel med jobbet men det har jag tackat nej till, jag ska ju på julfest i morgon så en dag får räcka att vara hemifrån....ikväll ska Mike färga mitt hår och det brukar bli kanon bra och just nu har jag varken frisyr eller färg så jag MÅSTE fixa det ikväll så man ser lite anständig ut i morgon ;o)

Hoppas ni får en jätte bra dag
Kramar
Cina

Inga kommentarer: