onsdag 29 december 2010

God fortsättning!!!

Hej på er alla bloggisar!!!
Känner att jag ligger efter som bara den med bloggen men här kommer en uppdatering i alla fall....
Julafton tillbringade vi ute hos mamsen och papsen med lillebror, svägerska, brorsson, brorsdotter och min minsta lillebror....E och P var hos sin pappa på julafton...vi åt och drack och hade sååå mysigt som man kan ha en julafton med kalle, julskinka, snaps, julklappsöppning osv...kvällen avslutades med spel och det var ju ruggit kul :o)

Juldagen kom då äntligen mina små älsklingar hem, så vi fortsatte julfirandet hos lillebror med god mat, julklappsöppning, och spel IGEN!!! Ja vi är lite galna i sällskapsspel men oj så kul vi har....här är vi hos lillebror på juldagen allihopa....Barnen skjutsade vi tillbaka till sin pappa på annandag jul men först efter att vi varit på hovet och sett Dif spöa skiten ur Skellefteå ;o) med 5-1

Den här veckan är det jobb som gäller, även om man skulle vilja förlänga ledigheten litegrann.... Idag kommer Filippa och Max till oss för i morgon bär det av till svärfar och svärmor uppe i Strömsund YIPPI som jag sett fram emot det.....ska bli sååå mysigt att få träffa världens bästa svärpäron igen....

Nu är det lite fix och don innan jag ska in till stora staden på en lunch med chefen!!!

Ta hand om er så hörs vi sen

Kramar

Cina

1 kommentar:

Fresia sa...

God fortsättning själv Carina!!

Kramen!!