onsdag 17 mars 2010

Vikten

God morgon på er...
Idag var det dags att väga sig igen och resultatet blev som väntat jag står just nu still på 103 kg och det är inte så förvånande, jag har haft svårt att få i mig mat och mått illa rätt mycket så tyvärr har jag inte fått i mig allt som jag ska men det är bara och ta nya tag ;D inte hänga läpp för det inte....,

Idag snöar det IGEN!!!! jag trodde nästan våren va på väg med stormsteg efter all sol som varit men men förhoppningsvis är det bara tillfälligt....

Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Så det är helt normalt då att man inte går ner ivikt hela tiden i början.
Men som sagt det är bara att ta nya tag och försöka få i dig allt som du måste få i dig.
kram på dig å jag längtar tills i morgon.

C´s sa...

Ja det är normalt att man inte går ner hela tiden, kroppen måste ju hänga med liksom...
Ja det ska bli så himla kul att se i morgon
kramkram