torsdag 18 mars 2010

Ny dag nya möjligheter!!!

Idag har jag haft min älskade lillebror på fikabesök och ska nu snart börja göra mig iordning för en fika dejt med bästaste Sabina...det som är så himla kul är att Sabina kände mig långt innan jag föddes så hon har varit kompis längre med mig än jag har varit med henne ähh hmm hur vart det här nu då ja ja i alla fall våra mammor umgicks nämligen därav att vi känner varandra men som så ofta kommer man ifrån varandra när man växer upp (japp det är killarnas fel ;D hahaha) och får barn.... Men nu ska vi i alla fall träffas och snacka massa skit och bara ha trevligt vilket jag ser fram emot, förhoppningsvis får ni säkert bilder av mötet senare ;D

Har ätit det ja ska idag dvs 1 dl yoghurt, 1 hårdkokt ägg med kaviar på, alla mediciner och 1 kaffe med laktosfri mjölk...
Nu är det dags för en frukt innan jag ska klä upp mig hahahaha

Hörs sen
Kramar
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

Ja du så det kan bli. Var otroligt roligt att träffa dig igen, me lajki.
Hoppas vi ses snart igen.
Kramkram

C´s sa...

Japp vi kommer ses igen det va kanonkul att träffas och snacka massa skit hihi va sägas om en dag nästa vecka ;D
Kramkram

Sabina sa...

Jag säger absolut, vilken dag passar dig bäst. Jag ska jobba på Onsdag men annars så;)
kramkram