onsdag 24 mars 2010

Vägning

Japp idag är det onsdag och det är dags för vägning, så jag ställde mig på vågen och den visade

så det innebär att jag har gått ner 1,7 kg sen förra veckan och det är jag rätt nöjd med... Jag har nu totalt gått ner 6,1 kg sen operationen....

Idag blir det lite allt möjligt känns det som, jag ska över till min älskade mamma och hjälpa till och packa lite eftersom deras flytt lass går ju om en vecka ;D

Älsklingen ville ha kött till middag och eftersom vi inte har någon köttbit hemma så blir det till att åka och handla lite också...

Nej men då ska jag börja fixa lite så hörs vi senare

Kramar

Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Men så bra, skönt att höra att det gick neråt denna vecka, annars hade man ju blivit orolig, el jag iaf;)
Kommer du å fikar idag eller?? Annars funkar det ju nästa vecka oxå försås;)
Krama