tisdag 16 mars 2010

Strålande sol

Idag mår jag oförskämt bra igen, hade ju en svacka igår men men det måste man få ha....har fått i mig min frukost utan att få ont i magen (japp jag tog bara laktosfria produkter) och har kunnat äta upp min lilla smörgås och alla mediciner har jag också fått i mig....

Sitter här nyduschad och funderar på att ta med mig kameran ner till slottet och gå en sväng det är ju så himla fint där nere....för er som inte varit vid Rosersbergsslott så kan jag varmt rekomendera det...det finns ju ett fik där också men det har jag tyvärr inte besökt ännu men till sommaren kanske....

Nä nu ska jag ta reda på tvätten sen bär det nog iväg ut en sväng

Vi hörs om en stund

Kramar

Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Så skönt att höra att du mår bättre idag. Bra där gumman.
Ser fram emot vår fikadejt på torsdag.
Kram på dig.