fredag 19 mars 2010

Stinsen

Har haft en heldag på Stinsen med min älskade mamma...vi började med att gå till frisören för som ni vet så såg jag ju förskräcklig ut i håret, hade inte klippt mig på ett år tror jag och jag måste säga att jag är väldigt nöjd ;Dså nu är jag korthårig igen men jag är inte så orolig över det för mitt hår växer som ogräs hahaha

Sen va det dags att köpa ett par nya skor eftersom jag hade lite många lufthål i mina gympaskor som inte ska vara där så det vart ett par på intersport


Ja så har min dag varit nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem så vi kan ha en riktigt härlig mysfredag

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

SUPER snyggt å jätte vågat du hade ju JÄTTE långt hår ju. Men som sagt kanon snyggt å kanske man skulle.....
Kraaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Hahaha ja det är sååå härligt att pröva något nytt...hoppas ni hade en bra helg och att ni får en ännu bättre måndag eftersom lillgrabben fyller år ;D
Kram