onsdag 31 mars 2010

Onsdag igen!!!!

Idag är det onsdag och det innebär vägning YIPPI men döm om min förvåning när jag skulle ställa mig på vågen och batterierna va slut *SUCK* ja ja ni får veta resultatet i morgon i stället när jag har fixat dom där jäkla batterierna...

Igår var det vår i luften kan jag lova, solen sken när jag åkte hem från jobbet vid 17 tiden...och Patric hade fått tagit fram sin cykel som jag fick fixa lite med innan den var körklar ;D

Nu är det snart dags att börja jobba igen *suck* varför är det ingen som har ett jobb åt mig??? ja som är så jäkla duktig på ALLT!!!! ja ja det kommer säkert

Kramar
Cina

3 kommentarer:

Lisa sa...

Vad vill du ha för typ av jobb? Jag letar ju åt mig själv, kan lika gärna leta åt dig oxå och skicka tips om jag dyker på nåt :-)

C´s sa...

Lisa: Ja jag söker ju allt egentligen men det jag är bäst på är ju att driva en växel så växelchef eller teamleder med personalansvar och schemaläggning ja lite sånt....
Kramar

Lisa sa...

jag håller ögonen öppna...