tisdag 17 november 2009

SÅ HÄR ÄR DET ATT JOBBA I HELVETET!!!!!

Nu är jag less på riktigt....jag förstår att folk är oroliga över svininfluensan men för den sakens skull får dom inte bete sig hur som helst mot mig som sitter i växeln....jag kan ta det mesta men jag är också en människa och att bli kallad för hora, bitch, idiot, fitta you name it när man sitter på sin arbetsplats är fan inte acceptabelt...anledningen till ATT vi i växeln i vet något är ju för att doserna av vaccin tar slut från ena sekunden till den andra och skickar vi folk till vårdcentralerna och det är slut får vi ju ett helvete för det, fast just nu kvittar det ju eftersom dom skäller som hundar på oss....JAG GER UPP!!!!! men hej du när jag träffar dig på DIN arbetsplats nästa gång ska jag be dig fara så långt åt helvete det bara går!!!!!!!!! särskilt inför ALLA dina arbetskamrater.....ja jag har redan gråtit och fått veta att jag lever men lung dagen är inte slut ännu.......det kan ju bara bli bättre ELLER????

Inga kommentarer: