fredag 13 november 2009

Helt ok!!!

Jo så känns det i axeln, helt ok...värker inte så farligt just nu...

Helgen kommer bjuda på (hör och häpna) innebandy och handboll, ja som ni märker så har vi barnen hahaha men det är kul och förhoppningsvis så kommer Emelie att spela lika bra som hon gjorde i helgen....ikväll blir det soffan och ett glas vin och mys med barnen och i morgon kommer underbara mamma förbi för pappa ska bort på dagen...så det blir vin i morgon igen och sen ska mamma hjälpa mig med framsidan och baksidan så det blir lite undanplockat och uppfräschat (men hon vet inte om det ännu *ler*)

Sen kan jag meddela att det som är på g är fortfarande hemligt hahaha men jag kan säga att ett datum som är spikat är den 2/12 och efter det vet jag mer....

Ha nu en bra dag
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men så kan man ju inte säga, 2/12 är ju jätte snart ju. BERÄTTA vi spricker ju här...
Trevligt med besök av mamsen, dom är sååå bra att ha.
Hoppas det blev fint på fram å baksida, kanske en liten bild;)
Å skönt att höra att du mår lite bättre i armen.
Kramkramkram

C´s sa...

Sabina: hahaha nja ni kan hållas på halster liiiite till, jag vill ju att allt ska vara klart innan infon kommer ut till allmänheten MOHAAAAAAAAA
Axeln känns bättre men inte alls bra tyvärr....
Kramar