fredag 20 november 2009

Fredag 20/11 kl.12.45

Jaa så är det, jag köpte en biltill slut, sålde ju min v70 för vi skulle klara oss med en bil, eftersom Carina jobbade nära och bussen gick utanför så tänkte hon att hon skulle ta den...
Men i grund och botten tror jag allt hon vill ha sin bil själv, låter iaf så då Carina mer än gärna talar om att det är hennes bil.(fast du skojar nog bara)
Japp bilen var tydligen på reseven, vi använde inte den igår då det blev till att åka och köpa bilen, annars var det tänkt så, men du vet det är inga som helst problem... jag gör som jag brukar när det är något... ser till att det blir fixat...

Så jag ber så hemsk mycket om uräkt så här så alla kan läsa det.
Och förstå hur dum och elak jag är som bara tänker på mig själv...

SORRY!!!!!!!!!
Puss hjärtat.

Inga kommentarer: