söndag 8 november 2009

GRATTIS PAPPA!!!!

Vill börja med att säga grattis till min älskade pappa på fars dag....säger även grattis till svärfar och hoppas att ni får en jättebra dag!!!!

Helgen har varit kanon vi har varit hundvakt för lillebror och svägerska skulle bygga om lite hemma så Leija kom till faster och hade det jättemysigt....vi hämtade henne i fredags och lämnade henne igår lördag efter att vi fått en jättegod middag hos lillebror...

Vad har hänt mer i helgen då jo Mikes minsta barn kom och hälsade på med farmor, dom stannade iofs bara 1,5 timme men han fick umgås lite med dom i alla fall....

Och det bästa av allt är att i morgon kommer Emelie och Patric äntligen hem igen efter två veckors frånvaro.

Sen har det hänt så jättemycket så jag vet inte vart jag ska börja, det bara bubblar inom mig...jag kan tyvärr inte säga något ännu om allt som händer och sker men det har med jobb och privat liv och göra så det är inte bara en sak som händer här hemma ;D

Nej nu är det dags att åka iväg en sväng och sen hem till min älskade pappa och fika och har vi tur så får vi lite middag också hihihi

Kram på er och ta hand om er nu i höstmörkret
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

Nu blir man ju jätte nyfiken, vad är det som ni har på G....

Mysigt att barnen kommer men trist att M,s barn bara var kvar en kortis=(
Kramkram

C´s sa...

Sabina: hahaha ja men då får du vara nyfiken ett tag till *ler*
Ja jag tror att M gillade att barnen kom i alla fall även om det bara vart en kortis...
Hoppas du kryar på dig förresten för nu har du varit sjuk länge...
Kram

Jenny sa...

Men för guds skull! berätta vad som är på g. Nyfiken i en struuut ju! Kram