fredag 20 november 2009

Kanske???

...blir det en bra helg eller så blir den kanon ;D
Idag ska vi på middag hos våra underbara vänner, Emelie ska på konsert, Patric ska på ungdomsgården så det blir nog en rätt tidig kväll hos våra vänner men förhoppningsvis blir det som alltid kanongod mat!!!!

Igår köpte Mike bil, en Toyota Corolla så nu hoppas vi att han blir nöjd....han har ju haft min bil från i mars då han sålde sin taxi bil och nu tyckte han det va dags att skaffa en egen....det som va mindre bra va att när jag hoppade in i min bil så hade han inte tankat den så den går på reserven hmm ja ja lite tokigt där men jag kan åka 6 mil på tanken som är kvar i alla fall....så efter jobbet styrs kosan mot bensinstationen.....

Idag är Mike ledig, och vad han ska hitta på har jag ingen som helst aning om men det visar sig.....

Regnar gör det, mörkt är det så med andra ord en riktig svensk höst!!!!
Nä nu ska jag fixa och trixa lite
Kramar
Cina

Inga kommentarer: