torsdag 19 november 2009

Namnsdag idag....

Den här fina bilden fick jag av min älskade pappa idag och anledningen är att jag har namnsdag ;D så förhoppningsvis kommer älsklingen ihåg det annars har han väl glömt det som han brukar, han är nämligen ingen människa som firar saker och ting medans jag älskar att fira både namnsdagar och högtider men han är anti som f*n mot sånt....äh det är ju bara och byta pengar med folk så det kan vara....Ja jag vet det är skit trist men men en del gillar det och en del gillar det inte och han tillhör dom som INTE gillar det tyvärr....
Hur som helst så älskar jag att uppvakta och att bli uppvaktad och det vart jag idag av mamma och pappa och barnen i alla fall...

Grattis alla ni som heter Elisabet och hoppas ni blir firade om inte mycket så lite i alla fall det kan ju faktiskt räcka med en puss eller ett fint mail som jag fick...

Kramar
Cina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis då "Bettan"

Per E

C´s sa...

Per: Tack så jättemycket för det svärfar ;D...hälsa maria och pojkarna
Kram